Po termínu
Brandon dostává novou příležitost. Mezi Kevinem a Maishou vznikne nepravděpodobné přátelství. Emmett v práci přebírá větší zodpovědnost. Cruz se vyrovnává s následky Ronnieho přiznání. Ronnie se dozvídá šokující zprávu. Toussaintová narazí v případu na stopu.