Patria
Uprostřed horkého léta roku 1914 se Arthur Knaap v Paříži přidává k Cizinecké legii a touží bránit svůj národ. Zákopová válka ho však rychle vystaví chmurné realitě první světové války. Uprostřed ztrát a zoufalství dojde k zásadnímu rozhodnutí, které změní Arthurův osud i průběh konfliktu. Přetrvávající noční můry však odhalují trvalou daň za jeho rozhodnutí.