Penny, tajná dcera slavné popové hvězdy Bakie, a její kamarádka Camilla se tajně rozhodnou zúčastnit přijímaček na M.A.R.S. Penny je fascinována tajemným mladým zpěvákem.
Penny, tajná dcera Bakii (nejslavnější popové hvězdy té doby), a její nejlepší kamarádka Camilla se tajně rozhodnou zúčastnit se přijímaček na M.A.R.S. Camilla je mezitím velmi šťastná, protože je zamilovaná do Sebastiana a nemůže se dočkat, až se s ním znovu setká. Na náměstí Penny uslyší zpívat muže s otcem a je fascinována; domluví se, že se sejdou, a Penny mu dá svůj talisman těsně předtím, než jeho otce Mitche záhadně odvede policie. Penny se bude muset po přijímačkách postavit matce, i když výsledek ještě není jistý.