Perfektní záskok
Žena si chce zlepšit život fotkou a šéf si myslí, že má snoubence. Kariéra nabírá na obrátkách a ona předstírá flirt s kancelářským svůdníkem, ale pak muž na fotce souhlasí, že bude jejího snoubence jeden večer hrát. Oba se do sebe zamilují.
Rozkošná a ambiciózní Kate (Jennifer Anistonová) je odhodlána získat povýšení ze své nevýznamné pozice v reklamní agentuře do výkonného vedení – a stejně tak chce okouzlit Sama (Kevin Bacon), elegantního svůdníka agentury, který dává přednost tajným aférkám se ženami. Obou cílů dosáhne tak, že předstírá sňatek s Nickem (Jay Mohr), mužem, kterého potkala na svatbě a sotva ho zná. Její pečlivě naplánovaný fiktivní život se však střetne s tvrdou realitou, když se její šéf chce s Nickem setkat. V tu chvíli se osobní a profesní svět Kate naprosto vymkne kontrole.