Tréma
Tým 118 vyráží na záchrannou akci do pekárny a na soutěž v kulturistice. Bobbyho každoroční pracovní hodnocení dostane Chimneyho na hasičskou akademii, kde narazí na známou tvář. Eddieho teta se zaplete do jeho osobního života a Maddie pomáhá nervóznímu teenagerovi, který má panický záchvat.