V dobrodružné animované komedii spojí světoznámý letecký závodník Prášek síly s týmem elitních hasičů a záchranářů. Společně bojují proti divokým lesním požárům v národním parku Písty a Prášek zjistí, co to znamená být skutečným hrdinou.