Pluto Junior
Pluto a Pluto Junior si užívají líné odpoledne, když si hravé štěně začne hrát s míčem, balonkem, červem, ptákem a prádelní šňůrou. Pluto zachrání svého synka z prekérní situace, zamotá se přitom do prádelní šňůry, ale nakonec se mu podaří se šplouchnutím přistát.