Poslední velký bojovník
Squanto, mladý, zotročený válečník, unesený ze své vlasti musí na zoufalé cestě domů bojovat s nelehkými nástrahami. Hnán touhou po svobodě, riskuje vše, aby unikl svým věznitelům.
Připravte se na nepřetržitou akci v tomto strhujícím příběhu o indiánovi, který v boji za svobodu vzdoruje neuvěřitelné přesile! Squanto, mladý, zotročený bojovník, unesený ze své vlasti musí na zoufalé cestě domů bojovat s nelehkými nástrahami. Hnán touhou po svobodě riskuje vše, aby unikl svým věznitelům, statečně překonává nástrahy divočiny a nakonec triumfuje jako velký vůdce. Strhující příběh podle skutečnosti o neuhasitelné touze jednoho muže po nezávislosti, POSLEDNÍ VELKÝ BOJOVNÍK, film nabitý akcí a legendární odvahou!