Předtucha
Poté, co Daigo vyvolá rozruch, mu vesničané vyhrožují. Maširó se ztratí a Daigo se ponoří do vyšetřování. Dozvídá se, že Kano kdysi odvezl Ginu Gotovou do nemocnice. Gina měla příznaky podobné nemoci kuru, která se vyskytuje v místech, kde se praktikuje pohřební kanibalismus.