Přehnaně starostlivý otec (Bryan Cranston) navštíví svou dceru na Stanfordu, kde se setká se svou největší noční můrou: jejím excentrickým přítelem miliardářem ze Silicon Valley (James Franco).
Přehnaně starostlivý otec Ned (Bryan Cranston) navštíví svou dceru na Stanfordu, kde se setká se svou největší noční můrou: jejím dobromyslným, ale společensky neohrabaným přítelem miliardářem ze Silicon Valley Lairdem (James Franco). Vznikne mezi nimi rivalita a Ned zcela zpanikaří, když se ocitne ztracen v tomto úchvatném světě špičkových technologií a dozví se, že Laird se chystá dceru požádat o roku.