Rain Catcher
Mladý fotograf Lovec deště se přestěhuje do londýnského Barbican Estate, aby zvěčnil nápadnou krásu tohoto místa. Brzy si všimne, že se na všech jeho fotkách objevuje zlověstně vypadající muž. Ať už se fotograf snaží splynout s davem nebo vykukuje z okna, záhadný muž se vždy upřeně dívá přímo do fotoaparátu. Lovec deště se snaží zjistit, co se děje, a odhalí přitom pravdu, která vše obrátí naruby a navždy tak změní jeho život.