Zúčtování
Hon na obchodníka s pornografií vede k znepokojivému odhalení a Holder hledá někoho, na koho svalit vinu. Twitch a Lyric si najdou vysněné bydlení.
Když je pastor Mike mimo podezření z vražd, zaměří Sarah a Holder svou pozornost na Joea Millse, který se znovu objevil. Mezitím Sarah čeká na rozhodnutí státu, jestli je Adrian Seward mentálně způsobilý na to, aby byl věrohodným svědkem. Jako jediný svědek vraždy své matky může mít svobodu svého otce ve svých rukou.