Extrémní záchrany
V posledním dílu Záchrany na zledovatělé silnici se ohlížíme za zimou plnou záchranných akcí a podíváme se na jednu, při níž se pokazilo snad úplně všechno. Thord, Bjørn a jejich vyprošťovací party se scházejí, aby se ohlédli za sezónou. Příběhy o životě a smrti, důmyslu a drsném počasí, vyprávění o cizincích ztracených v zasněžených horách na letních pneumatikách. Chlapi si v Olavově bytě pouštějí videozáznamy a vzpomínají na okamžiky, ze kterých by brečel, smál se nebo řval i silný chlap.