Robin Hood
Sam uzavře dohodu se Schäferem, afroněmeckým králem drážďanského podsvětí. Yvonne zjistí další informace o záhadné smrti Samova otce, ale šokuje ji, když Sam vyrazí za údajným vrahem. Mezi Samem a Alexovou partou dojde k roztržce, když někteří nesouhlasí s tím, co po nich Schäfer chce. Sam se přidá k Schäferovi a situace rychle eskaluje, až dojde k úmrtí jednoho člověka.
ALFĚ se moc nedaří. Nejslabší členové společnosti nemají na to, platit si ochranu, a Sam a Alex si zoufají. V zájmu obchodu uzavře Sam smlouvu s ďáblem, s jiným Afroněmcem jménem Schäfer, králem drážďanského podsvětí, k němuž ho pojí zlověstné přátelství. Yvonne zjistí další informace o záhadné smrti Samova otce, ale šokuje ji, když Sam vyrazí za údajným vrahem. Mezi Samem a Alexovou partou dojde k roztržce, když někteří nesouhlasí s tím, co po nich Schäfer chce. Sam se přidá k Schäferovi a situace rychle eskaluje, až dojde k úmrtí jednoho člověka. Sam opouští Německo.