Nekonečná identita
Záhadné okolnosti, které obklopují smrt polárního badatele, zavedou Castla s Beckettovou až do zákulisí CIA. Castle má pocit, že vrah možná celou dobu jenom vodí vyšetřovatele za nos.
Polární badatel je zavražděn během výpravy a záhadné okolnosti jeho smrti zavedou Castla s Beckettovou až do zákulisí CIA. Castle se raduje z překvapivého vývoje případu, ale potěšení ho brzy přejde: dojde mu totiž, že je vrah všechny celou tu dobu možná jenom vodí za nos.