Rocketeer
Objev přísně tajného raketového motoru uvrhne zkušebního pilota Cliffa Secorda do záhadného a napínavého dobrodružství plného intrik. Cliff se setká s řadou bezohledných darebáků vedených hollywoodskou hvězdou filmového plátna a nacistickým špiónem.