Romeo a Julie
Tato nová brilantní interpretace nadčasového příběhu smůlou pronásledovaných milenců je směsí klasické Shakespearovy prózy a současných představ.
Oslnivá a nekonvenční adaptace klasického milostného příběhu Williama Shakespeara v podání Baze Luhrmanna je okouzlující. Leonardo DiCaprio a Claire Danesová ztvárňují Romea a Julii, mladé milence pronásledované smůlou. Děj se však přesunul z alžbětinského prostředí do futuristických městských kulis veronské pláže.