Roy
Samotářský vdovec Roy, který je uvězněn ve své osamělé existenci, tráví své dny tím, že obvolává cizí lidi z telefonního seznamu a hledá tak krátké chvilky kontaktu s lidmi. Když ale omylem zavolá Caře z linky pro dospělé, rozvine se mezi nimi nečekané přátelství, které oběma pomůže znovu objevit radost ze života.