Rozvod po francouzsku
Žena jede do Francie, aby pomohla těhotné sestře, kterou opustil sukničkářský francouzský manžel. Jenže jí zcela zamotá hlavu muž, který by mohl být jejím dědečkem.
Mladá Američanka Isabel jede do Paříže, aby pomohla těhotné sestře, jelikož ji opustil její záletnický francouzský manžel. V průběhu zmateného francouzsko-amerického rozvodu se Isabel zamiluje do výrazně staršího, ale velice elegantního strýce svého nevěrného švagra.