Rychlá rota
Chip a Dale žijí mezi kreslenými postavičkami a lidmi v současném Los Angeles, ale jejich životy jsou teď úplně jiné. Od zrušení jejich úspěšného televizního seriálu uplynulo už několik desetiletí a cesty věrných kamarádů se rozešly. Když však záhadně zmizí jejich bývalý herecký kolega, musí se znovu vžít do rolí detektivů Rychlé roty a kamaráda zachránit.
Chip a Dale: Rychlá rota – Bývalé disneyovské televizní hvězdy se vracejí po třiceti letech jako obyvatelé současného Los Angeles. V této hybridní hrané/CG animované akční komedii žijí Chip a Dale mezi kreslenými postavičkami a lidmi v současném Los Angeles, ale jejich životy jsou teď úplně jiné. Od zrušení jejich úspěšného televizního seriálu uplynulo už několik desetiletí a Chip, který pracuje jako pojišťovací agent, se přizpůsobil nudnému stereotypnímu životu. Dale se nechal vylepšit počítačovou animací a jezdí po nostalgických srazech, kde se zoufale snaží znovu oživit své slavné časy. Když záhadně zmizí bývalý herecký kolega, musí Chip a Dale napravit své pošramocené přátelství a znovu se vžít do rolí detektivů Rychlé roty, aby svého přítele zachránili.