Panenka
Jim je donucen stát se hostitelem narozeninové párty Gracie s tématem panenek, zatímco těhotná Cheryl odpočívá. Když ale Gracie řekne Jimovi, že chtěla touto párty potěšit Cheryl, Jim promění čajový dýchánek holek v divoký souboj stříkacími pistolemi.