Santa Claus 2
Tim Allen se vrací v pokračování vánoční komedie o muži, který již osm let úspěšně vykonává zaměstnání Santy Clause. Nyní ho však čeká nová výzva. Pokud se do Štědrého večera neožení, ztratí navždy právo dělat Santu Clause.
V pokračování veleúspěšné komedie Santa Claus uvidíte opět oblíbeného komika Tima Allena. Scott Calvin (Tim Allen) je Santou Clausem již osm let, a jeho skřítkové ho považují za nejlepšího Clause v historii. Ale Scott má problém. Jeho syn Charlie skončil na seznamu zlobivý dětí. A jestli se Scott do Štědrého večera neožení, ztratí navždy právo dělat Santu Clause. Santa Claus 2 je klasickou vánoční komedií plnou citů, zábavy a laskavého humoru, kterou si užije celá vaše rodina.