Sara Baras, Todas Las Voces
Příběh výjimečné umělkyně, který nás staví před zásadní dilema: některé hlasy pohánějí svět kupředu, zatímco jiné ho zatěžují a brání změnám. Každý den se musíme rozhodnout, kterým hlasům budeme naslouchat. Sara Baras, jedna z největších tanečnic a tvůrkyň flamenca v historii, je příkladem tohoto univerzálního životního dilematu.