Sbohem Kryštůfku Robine
V tomto dojemném příběhu o úspěchu a rodině nahlédněte do vzácného vztahu mezi spisovatelem A. A. Milnem, tvůrcem oblíbených příběhů o Medvídkovi Pú, a jeho synem.
Film „Sbohem, Kryštůfku Robine“ přináší vzácný pohled na vztah oblíbeného dětského spisovatele A. A. Milnea (Domhnall Gleeson) a jeho syna Kryštůfka Robina (Will TIlston), jehož hračky inspirovaly kouzelný svět Medvídka Pú. Spolu se svou matkou Daphne (Margot Robbie) a chůvou Olive (Kelly Macdonald) se Kryštůfek Robin a jeho rodina ocitají ve víru mezinárodního úspěchu knih; kouzelné příběhy přinášejí Anglii po první světové válce naději a útěchu. Ale když se na Kryštůfka Robina upírají zraky celého světa, jakou cenu to pro rodinu bude mít?