Volba
Po dramatických událostech v mlýně se Carrie musí rozhodnout. Chce se vrátit do CIA, bezpochyby s povýšením, nebo žít úplně jiný život? Brody si dá skleničku s Faberem, aby zvážil budoucnost své rodiny, zatímco Saul je pověřen tajnou misí. A Quinn učiní rozhodnutí, které může všechno změnit.