Šest dní, sedm nocí
Ostřílený pilot a výřečná newyorská redaktorka ztroskotají cestou na Tahiti na opuštěném ostrově. Dva hrdinové rychle objeví nástrahy tropického ráje a vzájemné city.
Quinn Harris (Harrison Ford) je ostřílený pilot, který spokojeně žije v tropickém ráji tichomořských ostrovů. Ona je Robin Monreová (Anne Heche), hektická redaktorka newyorského magazínu pro ženy, která má dohlédnout na fotografování pro svůj časopis. To probíhá na jednom z tichomořských ostrovů poblíž Tahiti. Robin si najme Quinna a jeho letadlo. Banální tuctovou cestu nad modravými pláněmi Pacifiku změní nenadálá tropická bouře v nebezpečné drama. Letadlo je zasaženo bleskem a Quinn musí nouzově přistát na pláži malého neobydleného ostrova. Dvojice hlavních hrdinů musí na odloučeném ostrově přežít celou řadu nebezpečí. Časem mezi nimi vznikne křehké a nevyřčené pouto.