Andy a Maya spolu absolvují svou první sledovačku.
Miranda Baileyová navštíví Bena v práci a poprvé se setká s jeho kolegy. Zatímco většina týmu zasahuje u nehody vozidla, kde hrozí zasažení elektrickým proudem, Andy a Maya spolu absolvují svou první sledovačku.