Rodinné setkání vyvolá bolestné vzpomínky na Michaelovo dětství.
Rodinné setkání vyvolá bolestné vzpomínky na Michaelovo dětství, Mahone donutí zraněného pašeráka lidí, aby ho dovedl k únikovému letadlu, C-Note musí vyjít z úkrytu a Bellicka vyslýchá detektiv Kathryn Slatteryová.