Síť vrahů
Když tým pátrá po neznámém pachateli, který obětem přeřezává míchy, objeví stopu z posledního případu, která vede k síti sériových vrahů. Aby Rossi zjistil, jak velká tato síť je, musí přesvědčit Garciovou, aby udělala to, co nechce: vrátit se do profilovacího týmu FBI.