Smrt na Nilu
Egyptská dovolená Herculese Poirota na okouzlujícím říčním parníku se změní v hon na vraha ve chvíli, kdy idylické líbánky dokonalého páru postihne tragédie. Tento příběh o vášni a žárlivosti, zasazený do prostředí impozantní pouštní scenérie a majestátních pyramid v Gíze, sleduje osudy světaznalé skupiny elegantně oblečených cestovatelů.
Mysteriózní thriller podle románu Agathy Christie z roku 1937 o emocionálním chaosu, smrtelných následcích posedlé lásky a milostném trojúhelníku, který se zvrtne. Egyptská dovolená belgického detektiva Hercula Poirota na palubě okouzlujícího říčního parníku se změní v děsivé pátrání po vrahovi, když idylické líbánky dokonalého páru postihne tragédie. Bohatá prominentka je zasnoubená s pohledným nezaměstnaným starým mládencem, který byl v minulosti zapleten s její nejlepší kamarádkou ze školy. Na palubě parníku Karnak uspořádají během plavby po Nilu opulentní svatební hostinu, které se účastní skupina exotických a podivuhodných lidí vydávajících se za přátele. Následkem milostného trojúhelníku zasáhne karma a konflikt je nevyhnutelný. Příběh nespoutané vášně a paralyzující žárlivosti, zasazený do prostředí impozantní pouštní scenérie, dech beroucích výhledů a majestátních pyramid v Gíze, sleduje osudy skupiny světaznalých cestujících, přičemž nečekané zvraty a zápletky udržují diváka v napínavé nejistotě až do konečného rozuzlení.