Sněžní přátelé
Disneyho oblíbená mluvící štěňata jedou na Velký bílý sever za dosud největším dobrodružstvím ve filmu Sněžní kamarádi. Když se kamarádi omylem dostanou na Aljašku, jedinou možností, jak se dostat domů, je zúčastnit se napínavého závodu psích spřežení napříč zasněženou divočinou Aljašky. Odvážní psi se musí spojit se svými novými husky kamarády, Shastou a Talonem, a sebrat odvahu, aby čelili nebezpečím, z kterých se ježí srst. Dokáží vyhrát závod a najít cestu zpět domů? Tento veselý film o síle společného úsilí a cestě za svými sny si získá srdce celé vaší rodiny.