Drahoušek Tommy
Kapitán Strand a tým ze stanice 126 pomáhají muži, jehož žena „zemře“, když nebude vzhůru nohama. Grace přijme hovor od řidiče rozvážejícího pizzu, kterého čeká největší šok v životě. Tommy se obává, že Trevorova malá dcera je pěkná darebnice, protože se je pokouší rozeštvat. Paul váhá, jestli má jít na rande s Ashou, jelikož ho znala ještě před jeho transformací.