Something Doesn’t Feel Right
Zabiják Zipface tráví další noc vražděním mladistvých v chatě v lesích. Navzdory svým pečlivým přípravám se jeho oběti nechovají tak, jak by měly, a jeho dokonalé plány se tak nevydaří.