Souboj pohlaví
Emma Stone a Steve Carell předvádí špičkový výkon ve strhujícím skutečném příběhu z roku 1973, kdy spolu sehráli tenisový zápas ženská světová jednička Billie Jean King a bývalý šampion Bobby Riggs.
Emma Stone a Steve Carell předvádí špičkový výkon ve filmu, který uspokojí každé publikum. Jedná se o strhující příběh podle skutečné události z roku 1973, kdy spolu sehráli tenisový zápas ženská světová jednička Billie Jean King (Emma Stone) a bývalý šampion Bobby Riggs (Steve Carell). Souboj pohlaví je snímek plný elánu, humoru a jízlivosti a také velkolepou oslavou historického utkání, které změnilo tenis jednou provždy!