Plán hry
Profesor Na, takzvaná „včelka medonosná“, který vyčerpal všechny své peníze, seznámí Cha Moosika s novým finančníkem Čung Sukwou. Sukwu, který byl původně vůči Moosikovi podezřívavý, nakonec poleví v ostražitosti a peníze promrhá. Mezitím se Kim Sojung, která pracuje v Moosikově hotelu, setká s Philipem.