Špióni jako my
Olivia a Huck řeší, kdo hrozí vynesením tajné informace CIA, ohrožující Hucka a jeho někdejší špiónskou skupinu, na veřejnost. David s Abby dál zkoumají konspiraci Cytronu.
James publikuje článek o Hollisovi na titulní straně washingtonských novin, což rozčílí Cyruse. Cyrus se pokouší přesvědčit Jamese, aby nepsal články o Hollisovi. Hrozí, že se informace o Huckově skupině špiónů dostane na veřejnost. Kdyby k tomu došlo, Huck a jeho stará skupina by mohla být eliminována vládou. Huck a Olivia se snaží zjistit, kdo mohl tuto informaci vyzradit. Huck musí svolat všechny své někdejší špiónské kolegy. Harrison vidí, že v Oliviiných záležitostech něco nehraje, a tak se nabízí, že jí pomůže, ale dostane těžší úkol, než čekal. Abby a David čelí ve vztahu problému.