Star Wars: Nové příběhy z Yodovy kroniky - Souboj Skywalkerů - Vader vítězí
Rozzuřený císař vyšle Darth Vadera a jeho flotilu, aby našel a zničil Luka, a pomstil se tak za zničení jeho Holocronu. Luke ale najde v posledním Holocronu posilu.