Stitch! Film
Připravte se na zmatky na havajských ostrovech. Obzvláště když teď Stitch, Pleakley a Dr. Jumba bydlí spolu. Co ale Lilo a Stitch nevědí, je, že si Dr. Jumba přivezl svých prvních 625 experimentů na Havaj. Nezbývá jim nic jiného, než zachránit celou rodinu před zlým kapitánem Gantuem a naučit experiment dobrému chování. Ostrov je přehlcen Stitchovými příbuznými, včetně Experimentu 221, díky kterému vypadává elektřina na celém ostrově, a Experimentu 625, který je ještě lenivější než Stitch, ale dělá skvělé svačiny.