Tajné společenství druhorozených
Seznamte se se Sam, druhorozenou královskou dcerou. Není to typická členka královské rodiny a do svého světa se moc nehodí. Když ji královna matka pošle na letní školu, Sam se dozví, že to je lest; s dalšími studenty zjistí, že mají super schopnosti a mají být vycvičeni, aby se stali součástí Tajného společenství druhorozených…Naučí se, jak své schopnosti používat, aby zachránili svá království?
Seznamte se se Sam, druhorozenou královskou dcerou v království Ilyrie. Není to typická členka královské rodiny a do tohoto světa se nehodí. Na rozdíl od své starší sestry Eleanor, které je téměř 18 a má se stát další královnou, Sam spíš hraje se svou kapelou nebo pořádá koncert na protest proti monarchii, který vede k nevyhnutelnému střetu s úředními orgány. Královna Katrin, která už má dost chování své dcery, pošle Sam na královskou letní školu, kde zjistí, že škola je jen zástěrka. Sam se společně se čtyřmi dalšími druhorozenými z královských rodin dozví, že mají super schopnosti a ve skutečnosti mají podstoupit výcvik, aby se stali součástí velmi speciálníhího tajného společenství. To však není pro Sam a její nové přátele jediné překvapení. Když záhadný cizinec ohrozí bezpečnost všech, které milují, naučí se Sam i její přátelé používat své schopnosti, aby zachránili svá království?