Ber nebo nech být
Star už má dost hraní druhých houslí a vrhne se na příležitost vyniknout. Maurice dostane úkol, který ho může zachránit.
Star už má dost hraní druhých houslí a vrhne se na příležitost vyniknout. Maurice dostane úkol, který ho může zachránit, ale čelí ultimátu, jež může znamenat daleko větší problém pro umělce ze studia Midtown Sound. Andy a Angel se střetnou s Jahilem a Cotton se dostane do svízelné situace ve snaze pomoct milované osobě.