Jak se do lesa volá…
Primář učiní rozhodnutí, které všechny v Seattle Grace šokuje, Owen a Cristina se pokoušejí najít normálnost, April bojuje ve své nové roli, rezidenti 5. ročníku dostávají své první samostatné operační úkony.
Primář učiní rozhodnutí zásadní pro kariéru, které šokuje nemocnici Seattle Grace, Cristina a Owen se snaží najít normálnost ve svém vztahu, April nadále bojuje ve své nové roli a rezidenti 5. ročníku dostávají své první samostatné operace, aby zjistili, že ani ty nejběžnější zákroky nejsou vždy snadné.