Na Vlásku
V tomto velkolepém a nápaditém převyprávění oblíbeného filmu studia Walt Disney Animation Studios „Na Vlásku“ z roku 2010 si sněhulák Olaf pustí vlasy na špacír a ztvární nejen Lociku, ale i další klíčové postavy. Nikdo nedokáže okouzlit tak jako Olaf v roli šviháckého zlodějíčka Flynna Rychlíka a pro jistotu se objeví i v roli macechy Gothel. Nechybí akce, spousta snů a lampionová show, při které se vám bude zdát, že svítá nám.