Podezřelá podoba
Gloriin bývalý přítel je nápadně podobný Mannymu a Phil si láme hlavu s perfektním dárkem k výročí.
Když se u Glorie zastaví na návštěvě její bývalý přítel Jorge (Gabriel Iglesias), jeho nápadná podoba s Mannym donutí Jaye pochybovat, zda není Mannyho skutečným otcem. Phil se trápí sháněním perfektního dárku k výročí pro Claire. A Cam a Mitch jsou vyvedeni z míry, když se Lily ve škole porve kvůli podprsenkám.