Tempus fugit
Poté, co se bez vysvětlení zřítí komerční letadlo, dostane Mulder podezření, že během letu došlo k únosu mimozemšťany.
Když Mulder a Scullyová vyšetřují nevysvětlitelnou havárii komerčního letadla, jejich pátrání po odpovědích je zavede na dno nehostinného jezera, kde učiní šokující objev.