Teorie chaosu
Zatímco Daisy s týmem pokračuje v ochraně Inhumans, S.H.I.E.L.D. se dozví šokující pravdu o jednom ze svých členů.
Zatímco Daisy s týmem pokračuje v ochraně Inhumans, S.H.I.E.L.D. se dozví šokující pravdu o jednom ze svých členů. Mezitím Fitz pomůže Simmonsové objevit informaci, která je může navést zpět přes portál.