Záchrana z thajské jeskyně
Záchrana 12 chlapců uvízlých v jeskyni Tham Luang v Thajsku byla nejnebezpečnější jeskynní záchranářskou akcí všech dob. Díky jedinečnému přístupu v této epizodě realizujeme první 3D průzkum jeskyně. Data v kombinaci s počítačovou grafikou poskytují první přesnou vizualizaci toho, jak chlapci uvízli a posléze byli zachráněni.