The Band Concert
Mickey je frustrovaný kapelník, který se musí vypořádat s nepříjemným prodavačem arašídů a hráčem na flétnu Kačerem Donaldem, který se snaží kapelu přesvědčit, aby zahráli Turkey in the Straw. A než jeho koncert Předehra k Vilému Tellovi skončí, udeří cyklón.
Mickey je frustrovaný kapelník, který se musí vypořádat s nepříjemným prodavačem arašídů a hráčem na flétnu Kačerem Donaldem, který se snaží kapelu přesvědčit, aby zahráli Turkey in the Straw, a než jeho koncert Předehra k Vilému Tellovi skončí, udeří cyklón. Tento animovaný film měl velký úspěch, díky němuž se Donald stal populárnější než kdy předtím, a později byl zahrnut kompilace do Milestones for Mickey (1974). Dirigent Arturo Toscanini označil tento animovaný film za svůj oblíbený.