Bublina
Nino nedokázal přesvědčit Adrienova otce, aby uspořádal narozeninovou oslavu pro jeho nejlepšího kamaráda. Když je zklamaný, Lišaj ho akumatizuje. Nyní je z něj Bublina a nechává mizet dospělé. Unikne Kouzelná beruška a Černý kocour jeho bublinám?