Kletba princezny Ivy (1/2)
Amber Sofii sebere amulet a ten ji postihne kletbou: přivolá zlovolnou princeznu Ivy. Amber se s pomocí Sofie a Lociky vydá na cestu s cílem Ivy zastavit a kletbu zrušit.