Otec
Eviny rodiče popírají, že by Mulka znali, Eva však stále objevuje stopy, že část dětství strávila v Osvětimi. U soudu pokračuje v tlumočení, přestože ji znepokojují výpovědi svědků. Navzdory konfliktům chce zásnuby s Jürgenem. Pak učiní objev, který potvrdí její podezření z toho, že jí rodiče lžou.
Eviny, Edith a Ludwig, popírají, že by Mulka znali. Obžalovaný Wilhelm Boger sděluje své rodině, že může trvat nějakou dobu, než bude propuštěn z vězení. Diana navštíví svého italského milence a prozradí matce, že je těhotná, zatímco Eva se vyptává rodičů na Mulkase. Jürgen a Eva se snaží trávit čas jako pár, ale Jürgen není schopen mít s Evou sex. V rodinném obývacím pokoji Eva objeví dětskou kresbu, která se velmi podobá kasárnám v Osvětimi. Eva při hledání pravdy hledá otcovo jméno ve složce se seznamem důstojníků, kteří sloužili v Osvětimi. Najde ho a konfrontuje své rodiče a sestru s tím, že žili v Osvětimi.